سنگ پادزهر

فروش سنگ پادزهر

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ
 فروش سنگ پادزهر + روغن سنگ
.
.
.
سنگ مورد نظر دارای ویژگی های زیر به طور کامل می باشد:

*به رنگ مشکی است و مانند سنگ محک طلا میماند.

* برای دارو سازی و امراض مختلف مصرف میشود و درمان کننده بسیاری از امراض هست.


* وقتی حرارت می بیند از خود روغنی پس میدهد که درمان کننده همه امراض خارجی و تعدادی امراض داخلی هست.

*یکی از خصوصیاتی که این سنگ دارد و میتوان اصل آن را از بدل آن شناخت این است که وزن این سنگ هیچ وقت کم نمیشود.

*اگر دست شما زخم شود و مقداری از روغن سنگ پاد زهر را به آن بمالید بلافاصله خوب میشود. و اگر بیماری شما درونی باشد این روغن را با داروهای دیگر مخلوط میکنند و برای امراض درونی از آن استفاده میکنند و پس از مدت کوتاهی امراض درونی را نیز خوب میکند.
 
 
 
 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت با شماره ذیل تماس بگیرید.
از طریق واتساپ و تلگرام نیز امکان پاسخگویی می باشد.
09361413911(98+)
 
(Bezoar (Antidote
:
For more Information Please contact us
 989361413911+
:Phone Number
Find us on whats app
This stone is for sale
 
 

برای عضویت در گروه تبادل نظر روی دکمه واتساپ بزنید

و سپس JOIN CHAT را بزنید

یا روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت گروه واستاپ

 
 
 
در ضمن نیز روغن سنگ به صورت معجون جهت درمان بیماری های زیر  به فروش می رسد:
-زخم های قندی
-زخم های عفونی
-سوختگی
-کوفتگی
-کمر درد ، پا درد
-جوش و لک های صورت
-سرماخوردگی
 
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید.

نظرات  (۱۱۲)

سنگی که روی یخ را ذوب میکند و به درونش میرود همان سنگ پادزهر است..در ضمن قیمتش چند است و چگونه یافت میشود
قیمت این سنگ چقدره؟ 
خریدارش رو کجا باید پیدا کرد؟
سلام من خریدار واقعی هستم 
اگر کسی از این سنگ پیدا کرده..منتظر پیامش هستم
سلام من یک سنگ پادزهر دارم جهت فروش چنانچه خریدار هستید با این شماره تماس بگیرید 09034820963
سلام من سنگ پاد زهر سراغ دارم اصل اصل کسی خواست به این شماره تماس بگیرد.فقط سوال خالی نباشد خریدار واقعی تماس بگیرد ۰۹۱۶۰۱۲۷۹۳۱
سلام.من سنگ پادزهر اصل حدود۱۷کیلویی دارم.هرطور خواستی امتحانش کن.اگر خواستید به تلگرام من پیام بده.۰۹۱۶۶۶۸۵۴۲۴
سلام بر دوستان بنده خدایی گفت من سنگ پادزهرو دارم و مدتی هم پیش ما بود متاسفانه انگار مردم همش دنبال کلک زدن هستن .و کسی امد پا معامله و خیلی از خصوصیات این سنگو واقعا داشت..تا کارشناس از نزدیک دیدش گفت هییییچ ارزشی نداره و کاملا حرفه ای بود اینی ک درستش کرد...خلاصه مواظب باشید ..خودتونو خسته نکنید این سنگ باید شکل طبیعی داشته باشد یک ماهه مارو درگیرخودش کرد و آخرم ب پوچی بر خوردیم همه ش پووچ همش کلاه برداری همش دروغو کلک..یا علی و موفق باشید.....
دوستان .بخوام تبلیغ پوچی ک کردمو حذف کنم از لیست باید چ کنم ....تشکر کسی تونست راهنمایی کنه 
کسی هست که خریدار واقعی سنگ پادزهر باشه ؟ 
اگر خریدار واقعی هست پیام بده تا ابتدا عکس و سپس هماهنگی های بعدی جهت کارشناسی سنگ رو انجام بده و در صورت تایید از اصل بودن معامله صورت گیره ولی به شرطی که خریدار باشه نه اینکه سر کار و قصد کنجکاوی داشته باشه
سلام من 13 کیلو سنگ پادزهردارم اولا قیمتش روبگه خریدار دوما سنگ تبریزهستش       09226813884
سلام ما یه سنگ پادزهر داریم که خودمون از تو یه قبر تو چهارمحال درآوردیم چهارده کیلو هست تموم تست هاشم شاید صدباره داده وردست بوده ولی انقد سرکار گزاشتن و شاخص الکی گرفتن که دیگه حالمون داره بهم میخوره از اینکارا...و شاخص دادن هرکس مشتری واقعی داشت پیام بده فقط دارم میگم کسی واسه کنجکاوی و سرگرمی نیاد...9138364110
سلام دوست بنده یک سنگ پادزهر داره به اندازه تخم مرݟ وقتی اورا داخل اب بنداز زی صد لیتر اب را بصورت بنف می کنه وگرمی از او کم نمی شه چند وقت پیش یک عرب خریدار بود متاسفانه واسط نگذاشت قیمت که به ما داد البته یه سر سوزن دادیم ازمایش کرد وخیلی پیگیر بود ولی واسطه بعد چند روز گفت عربه سنگ را نمی خواد بدیدش به خودم گفت یه کارکارخونه دارم هشت میلیارد ارزش داره دوملیار هم پول می دم دوستم هم لج کرد به او نداد صاحب سنگ مریۻه در تهران بستریه این سنگ به پنج خانوار تقسیم مبشه خواهش کرده یه مشتری براس پیدا کنم خواهش اگر خریدارید پیام بگذارید فقط خریدا نه واسطه سپاسگذارم 
سلام من یدونه پادزهر اصل دارم بصورت گردنبند هست
همه تستا رو هم جواب داده
حتی ترمیم زخم در کمتر از۲۴ساعت
لطفا اگر کسی به قیمت واقعی خواست واتساپ پیام بده
09139987292
یاعلی
سلام دوستان ما هم فروشنده واقعی هستیم خریدار واقعی میخواهیم درود برهمه شما
۰۹۳۸۶۲۶۹۲۱۴
نیکان هستم و سنگهای پادزهر اصل و عتیقه وقدیمی دارم با کارایی بالا و منحصر بفرد .....اگر کسی خودش خریدار بوده با بنده تماس بگیره لطفا نه واسطه و دلال ۰۹۱۱۹۵۱۰۳۵۹
سلام سنگ پادزهر موجوده و فقط مشتری واقعی پیام بده ۰۹۱۲۰۸۹۳۱۴۲
سلام دوستان من خریدار واقعی سنگ پادزهرم هر کی داره لطفا تلگرام این شماره پیام بده 09301503121 
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۲۲ ناصر بوکانی
سلام هر  کس خریدار واقعی داره پیام بده تا عکس سنگ پادزهر با شاخص بفرستم
فقط سرکاری پیام ندید وقت خود و ما رو نگیرید
۰۹۰۱۴۳۱۰۹۲۱
سلام بنده خریدار واقعی تهران سراغ دارم کیلو۳۰۰به شرط تست زخم وشاخص کسی خواست واتس اپ پیام بده ممنون 09337077618
سلام خدمت دوستان سنگ پادزهر در تاریخ ایران باستان به کیلو نداریم سنگ پادزهر گرمی هست و اگر درست باشد گرمی 100 میلیون به بالا معامله می شود
سنگ پادزهر دارم بالای ده کیلو 09396617800
سلام، اینجوری که معلومه همه سنگ پادزهر دارن، پس اصلا سنگ کمیاب و گرونی نباید باشه. دروغ میگید از راست بهتر. این سنگ اینقدر با ارزش و کمیاب و فوق العادست که اگرهم کسی داشته باشه یا راضی به فروش نمیشه و یا عمراً حرفی ازش نمیزنه. نه اینکه واسه فروختنش دنبال مشتری بگرده و یا خیلی راحت شماره تلفن خودش رو بده. همش دروغ و حقه بازیه. 
س.من ی مشتری بدرد بخور دارم اگه کسی پادزهر داره واصل است پیام بده وی سنگ اصل مغناطیسی.وکتاب قدبم در خدمت ۹۱۰۱۹۸۵۰۵۸
با سلام من خریدار سنگ شفا هستم با من تماس بگیرید ۰۹۹۰۱۲۰۵۳۴۶
من پادزهر دارم وزنش 450گرم خریدار واقعی در خدمتم
سلام من یک سنگ پادزهر دارم به وزن 450گرم تمام تست هم انجام شده خریدار واقعی در خدمت هستم 09214099301
با سلام خرییییییدار سنگ پادزهر یا شفا هستم نقد نقد 
۰۹۹۰۱۲۰۵۳۴۶
با سلام خریدار سنگ شفا یا پادزهر هستم ۰۹۹۰۱۲۰۵۳۴۶ فقط در تلگرام پی ام بدید
س.سنگ پاد زهر یا مغناطیسی باشه خریدارم ب. شرط. اصل با من تماس بگیرید۹۱۰۱۹۸۵۰۵۸
سلام دوستان .دوست ندارم دروغ بگم .وبگم خودم سنگ پادزهر دارم ولی یکی از دوستام داره اندازه یک کف دسته .نیاز به پول داره.من میتونم واسطه بشم .با شاخص و فیلم از لحظه ای که حرارت بهش میدی روغن ازش میزنه بیرون . و برغ اینکه مطمئن بشید هر طور بخواید میتونم ازش عکس و فیلم بگیرم . ۰۹۱۹۰۶۷۲۱۵۰ کسی خواست میتونم واسطه باشم. ناگفته نمونه خیلی وقته اینو داره . ازش باخبرم به پول نیاز داره که قصد فروشش رو داره
سلام بنده ی سنگ دارم 13 کیلو فروشنده هستم 09131859626
دوستان سنگ پادزهر کیلوئی یا گرمی فروخته میشه لطفا یکی منو راهنمایی کنه
سلام من ۵ کیلو دارم خریدار زنگ بزنه ۰۹۳۶۹۱۰۴۳۳۴
سلام خریدار واقعی سنگ پادزهر و مغناطیس هستم فروشنده واقعی تلگرام پیام بدهRezaa7453@
بهترین خریدار سنگ پادزهر درجه یک هیتم بالای یک کیلو به بالا قیمت خوب و نقد به شرط اینکه ازمایش شده باشه و اصل باشه فقط صاحب سنگ پیام بده ۰۹۳۶۹۱۰۴۳۳۴ حسینی فقط تلگرام.
سلام دوستان بهترین خریدار سنگ پادزهر هستم فقط اگه سنگت اصل هست و دست خودته زنگ بزن نقدن تو بانک معامله میکنم
مهندس حسینی  09369104334
دوستانی که سنگ پادزهر دست خودشه زنگ بزنن بهترین خریدار سنگ پادزهر در ایران و کشور های عربی هستم اگه سنگت اصل بود کیلوی ۳۰۰ ملیون به بالا خریدار هستم معامله و تحویل پول در بانک در جای امن انجام میشه فقط اگه از اصل بودن سنگت مطمئن هستی زنگ بزن 

مهندس حسینی  09369104334

فروشنده واقعی سنگ پادزهر هستم
قیمت هر کیلو ٥٠٠میلیون
وزن سنگ ١٣کیلو
خریدار واقعی به واتس اپ پیام بده جهت مشاهده ویدیو تست سنگ
٠٩١٣٨٩٦٥٢٦٨
بهترین خریدار سنگ پادزهر در ایران در صورتی که تست زخم و یخ گرفتی اوکی بوده و سنگ دست خودته پیام بدید  بالاترین قیمت خریدارم فقط صاحب سنگ واتساپ پیام بده و اوکی بود 
به بهترین قیمت خریداری میشه 

۰۹۳۶۹۱۰۴۳۳۴
مهندس حسینی 

سلام دوستان نماینده خریدار بارزرد وسنگ های قیمتی و عتیقه هستم درصورت نیاز به این آیدی درتلگرام پیام دهید firoze20

سلام من سنگ پاد زهر برای فروش دارم اگه کسی مشتری هسش با این شماره تماس بگیره 09033152074 

سلام.قیمت

۰۹۱۳۸۷۲۶۳۳۲

۰۶ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۰۷ محمدرضا محمدی

سلام سنگ پادزهر داریم ارث مادر بزرگ مادری هست ۴۵۰ گرم حسابی هم جواب داده و خودمان ازش استفاده کردیم هم عقرب گزیدگی هم گزیدگی جانوران دیگه قیمت هر گرم ۱۰ میلیون تومان خریداری پیام بده واتس آپ سوال الکی هم نپرسید لطفا.شیراز هستم ۰۹۱۷۴۵۰۵۵۹۰

این چه نوع سنگ کمیابیه که فقط توی این سایت پنجاه شصت نفر ازش دارن، اینجوری که معلومه از ریگ بیابون تعدادش زیادتره،، انقدر که همه گفتن داریم کم کم دارم حس میکنم اگه جیبامو خوب بگردم منم میتونم یه چنتایی پیدا میکنم،،،اوس کریم خودت به این وضعیت رسیدگی کن دمت گرم

سلام دوستان بنده سنگ پادزهر دارم اول اینکه ۷۵ گرم بعد روغنش در حده یه قطر ه در میاد  کمی زمان میخواد تا بیشتر شه بعد مانند گردن بند تضعینیه  بعضی وقتها   نسل به نسل تو گهواره میزدنش برای درمان نوزادان که دست خودم رو بارها زنبور میزد سریع درمان میشد  اگر کسی خریدار واقعیه باتست فروش میرود  نیاز دارم که  برا فروش گذاشتمه   با این شماره خریدار واقعی  ۰۹۱۴۰۸۲۸۸۵۰  

سلام دوستان بنده سنگ پادزهر دارم اول اینکه ۷۵ گرم بعد روغنش در حده یه قطر ه در میاد  کمی زمان میخواد تا بیشتر شه بعد مانند گردن بند تضعینیه  بعضی وقتها   نسل به نسل تو گهواره میزدنش برای درمان نوزادان که دست خودم رو بارها زنبور میزد سریع درمان میشد  اگر کسی خریدار واقعیه باتست فروش میرود  نیاز دارم که  برا فروش گذاشتمه   با این شماره خریدار واقعی  ۰۹۱۴۰۸۲۸۸۵۰  

سلام وقت همگی بخیر .فکر میکنم نزدیک به 4 ماه هست دنبال خریدارم چند بار شاخص دادیم ازمایش کردیم تا اینجا که کسی نیومده یکی میگه عربه یکی میگه دکتره ایران نیست واقعا چرا ما ایرانیا اینقد دروغگو و کلاهبردار شدیم یه معامله سنگ مگه چقدر سخته؟قیمتهارو اینقدر بالا پایین نگین ارث پدریتون نیست خرید و فروش کنین درصدتون رو بگیرین خوب قثط یه مورد نیست که

 

من 250 گرم سنگ پادزهر دارم قیمت درست بدید هرجا خواستین بیارم .یه 12 کیلویی تبریز و 14 کیلویی خوی هستش که واستشون منم اگه واقعا میخوای کار کنی پیام بدید 09146675556

قیمت هم همه میدونن چنده بین 300 تا 500 بازی ندین قیمتارو خداوکیلی بیاین من هم ارزون میدم واسه همه بمونه

مردم یجوری میگن سنگ پادزهر دارم انکار پرتقاله که همه جا ریخته باشه ۹تا از این سنگها هست که دوتاش تا الان پیدا شده 

قیمت سنگ پادزه ۵میلیارد هستش اما کیه که همچین پولی خرج کنه 

نهایت هر کیلو سنگ پادزهر تو ایران یک میلیارد هستش.۰۹۳۸۳۹۴۵۰۱۴

خریدار سنگ پادزهر به قیمت روز .09301298955 .جهت انجام معامله به واتساپ پیام بدید .باتشکر .

باسلام من یک پادزهر دارم باور کنید اصل اصل هرکس خریداره بیاد واتساب حتی روغن هم که بعد از داغ داغ شدن میده روش هست 

۰۹۱۲۳۴۲۲۲۱۸

 

سلام 

ی سنگ پادزهر اصل دارم ک از پدر پدربزرگم بهم رسیده

۲۴۶گرمه

فقط خریدار واقعی بیاد واتساپ

۰۹۳۷۵۲۹۰۹۰۰

خخخخخخخ مگه سنگ پادزهر کمیاب نبود پس اینهمه سنگ از کجا پیدا شد؟؟؟؟ما ایرانیا عجب جماعتی هستیم

بهترین خریدار سنگ پادزهر و شهاب سنگ

دوستانی که سنگ پادزهر دارن و واسطه نیستن بیان واتساپ یا تلگرام در صورت اصل بودن سنگ پادزه کیلوی ۵۰۰ تا ۶۰۰ ملیون نقدن خریداری میشه دفتر ما تهران پارس سنگ و گوهر شناسی جهت کسب اطلاع بیشتر واتساپ یا تلگرام پیام بدید .

09369104334 مهندس حسینی 

من ۱ سنگ ۷ کیلویی دارم اگه کسی خواست شماره بده تا خودم تماس بگیرم

سلام.سنگ مرهم دارم.طبیعی و واقعی،4/5کیلو وزن داره،ناچاربه فروش هستم چوننیاز مالی دارم،خیلی سخته این معجزه طبیعت رو ازدست بدی09902379025

خخخ مسخره های کلاه بردار

 

اقایون محترم دست از گفتن دروغهای پوچ بردارید،این سنگ بسیار کمیاب هستش،اگر ّّ ممپیدا بشه،گرمی وبصورت باستانی هست،

سلام دوستان خواستم مطلبی رو در مورد سنگ شفا یا همون سنگ پادزهر بهتون بگم

من کارم سنگ و گوهر است ۲۵ سال و در پست های بالای گفته ام خریدار سنگ پاد زهر هستم اما نمیدونستم که نمیدونید سنگ پادزهر چی است

دوستان سنگ پادزهر اصل رنگش سبز لجنی رگه دار است و وزنش زیر یک کیلو است و به کیلو نمیرسه و تراش خورده نیست طبیعی است که در زمان قدیم فقط حاکمان اجازه داشتن که از این نوع سنگ کمیاب استفاده کنن و پس از مرگشان سنگ را به همراه خودشان دفن میکردن که بخواهی حساب کنی تمام مقبره های حاکمان هم تا به امروز که ۴ تا ۶ هزار سال میگزره تخلبه شده 

و العان سود جویان و کلاه بردار ها از نا اگاهی مردم استفاده کرده و یک نوع سنگ صنعتی برش خورده را جای سنگ شفا به مردم ساده میفروشن که همشون صنعتی هستن 

خواهشی که ازتون دارم اینکه انقدر بهم زنگ نزنید بگید سنگ پادزهر دارم و از این مکعبی های سیاه بیارید کلاه بردار ها پارو فراتر گذاشتن جدیدن بهم زنگ زدن میگن سنگ پادزهر ۳۵ کیلوی داریم 

و خواهش میکنم وقت و پولت ونو صرف این سنگ های جعلی نکنید 

سنگ پادزهر اصل رنگش سبز لجنی است و تراش خورده نیست وزن بالای هم نداره

اگر سنگت سبز لجنی است و روغنش فقط با حرارت دیت پس میده بدون سنگت سنگ شفا است 

با تشکر مهندس حسینی .

۰۹۳۶۹۱۰۴۳۳۴ 

 

سلام .با نسخه رفتیم محلی رو حفاری کردیم.به جنس نرسیدیم  تمام آثار ولایه بندی درست بود .در5متری به سنگی تقریبا گرد که تیره بود برخوردیم که از دست سر می خورد.و دست را روغنی میکرد..حدود 60کیلو میشه .ول کردیمش همونجا موندنش .میتونه سنگ پادزهر باشه

این سنگ مثلا تو دنیا کمیابه

ولی ماشالله تو ایران فقط نیم تُن وجود داره

لحنتیا یکیشونم نمیگه مال من مثلا ۲۰۰ گرمه ، همشون ۴/۵ کیلویی دارن

در ضمن مگه این سنگ بصورت طبیعی یافت نمیشه ، پس چطوره که همون مکعبی هستن و تراش خورده😂

وطنم پاره ی تنم ، ایرانی جماعت تو هر زمینه ای تخصص دارن 🤣

۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۹:۴۲ پسر پارسی

خریدار واقعی سنگ پادزهر تماس بگیره

۰۹۳۹۵۵۷۰۲۷۵

۰۵ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۳۰ عباس نادری

دوستان سلام سنگی دارمسبز لجنی درحدود ۳۰۰گرهم اگه کسی خریداره بااین شماره تماس بگیره 09336039022 

از هفتاد تا کامنت حدود پنجاه نفر مدعی بودند که دارند این سنگ به حدی نایاب هست که میگن تو باستان دو سه تا ازش بیشتر نبوده جالبه کل ایرا دارن همه هم بالای ده کیلو،بابا جمع کنید و خجالت بکشید

۱۹ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۰۳ کریمی نژاد

من فروشنده هستم تو قبر این سنگ ها رو پیدا کردم  خریدار واقعی تماس بگیره ۰۹۱۸۹۴۴۹۲۷۸

سلام

من یه سنگ سیاه مکعبی دارم، وزنش ۱۴/۶۰۰ کیلو دارم، خودم تستش کردم، کنار حیاط تووی دل زمستون، برفی که روش مینشست آب میشد، ۳ روز روی بخاری گذاشتیمش اما کاملا سرد بود، با فندک اتمی بهش حرارت دادیم و با سرنگ ۵۰۰ میلی‌لیتر از مایعی که ازش خارج شده بود رو کشیدیم و روی دست یکی از دوستان که عمدا خراش ایجاد کرده بودیم تست کردیم. تست صبح انجام شد و غروب دیگه خبری از زخم‌ها نبود. در ضمن بعد از گرفتن مایع سنگ رو روی ترازوی خیلی دقیق و حساس (ترازوی طلافروشی) گذاشتیم که وزنش اصلا تغییری نکرده بود. تصمیم با خودتون. اگر فکر میکنید واقعی هست در خدمتتون هستم.

در ضمن یادم رفت این نکته رو بگم که سنگ مورد نظر رو زیر اشعه ایکس (X Ray) قرار دادیم که نتونست اونو بشناسه. اول فکر کردیم یه نوع شهاب‌سنگ باشه ولی با تحقیق بیشتر متوجه شدیم که سنگ پادزهر هستش. 🌹

من سنگ پادزهر دارم که وزنش به یک کیلو نمیرسه و سنگ خام هست یعنی تراش نخورده . هر کی خریدار هست تماس بگیره . لطفا خریدار واقعی تماس بگیره .       ۰۹۳۷۰۵۲۶۲۴۱

سلام

سنگ سیاه پادزهر ((سنگ شفا یا سنگ آبسیدین))

وزن 5 کیلو

بفروشد میرسد

با ضمانت اصل بودن و تست در حضور شما

سلام بنده از این سنگ دارم. تست هم شده.رنگش تیره تقریبآ سیاه هستش. وقتی که به کف پا میکشی احساس سبکی خوبی به آدم میده. من خودم با آب گرم بهش گرما دادم. تمیز و براق میشه

من خودم این سنگ را از شخصی که کنار خیابان بساط کرده بود‌  خریداری کردم. مطمعنم که اون پیرمرد هم میدونست این سنگ به چه دردی میخوره. واسه همین میخواست به‌ من بدهش که من داشته باشمش. باورتون میشه اون رو به من 1200 داد. الان بعد از سالها وقتی پاهام درد میگیره واحساس خستگی میکنم ازش استفاده میکنم.. هم چرکای کف پامو میگیره هم احساس تازگی میده بهم. ولی انصافا من تا الان نمیدونستم اسمش سنگ پادزهره، چون ما بهش سنگ پا می‌گفتیم. 

۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۵:۰۱ عباس ۰۹۳۵۷۱۹۸۱۱۲

سلام دوستان من تعدادی سنگ دارم حرارت دادم روغن خوشبویی از آن میزنه بیرون بر اثر حرارت شعله گاز الان با توجه به دیدن فیلم و رجوع به گوگل واطلاعات عمومی متوجه شدم پادزهر باید باشه .اگه کسی واقعا بکارش میاد تماس بگیره و قیمت واقعیشو میدونه من کمتر هم بهش میفروشم .تماس بگیرید و حضوری ببینید بعد خرید کنید .چون ارزششو داره وسلام یاعلی 

۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۵:۰۳ عباس ۰۹۳۵۷۱۹۸۱۱۲

سلام دوستان من تعدادی سنگ دارم حرارت دادم روغن خوشبویی از آن میزنه بیرون بر اثر حرارت شعله گاز الان با توجه به دیدن فیلم و رجوع به گوگل واطلاعات عمومی متوجه شدم پادزهر باید باشه .اگه کسی واقعا بکارش میاد تماس بگیره و قیمت واقعیشو میدونه من کمتر هم بهش میفروشم .تماس بگیرید و حضوری ببینید بعد خرید کنید .چون ارزششو داره وسلام یاعلی 

سلام یک سنگ پادزهر اصل ب وزن ۳۷۲ گرم از قبر به همراه یک کوزه که موقع شکستن خاکستر توش بوده و این سنگ با تمام کارشناسی سنگ پادزهر بود خریدار واقعی بیاد واتساپ مشخصاتشو بدم با ضمانت کامل در نواحی بلوچستان

 

 

سلام یک سنگ پادزهر اصل ب وزن ۳۷۲ گرم از قبر به همراه یک کوزه که موقع شکستن خاکستر توش بوده و این سنگ با تمام کارشناسی سنگ پادزهر بود خریدار واقعی بیاد واتساپ مشخصاتشو بدم با ضمانت کامل در نواحی بلوچستان

۰۹۳۷۶۵۴۰۷۷۹

 

 

 

سلام.لطفا هر کس واقعا سنگ پادزهر داره و قصد‌فروش داره پیام بده یا تماس بگیره واسطه او دلالم نباشه کاره سلامت.09903643539.راد

 

میشه این نوع سنگ رو ازش یکم بکنی

خریدار واقعی سنگ پادزهر ام. هرکی داره تماس بگیره ۰۹۱۰۷۷۶۷۲۴۲

دلال و واسطه نباشه

سلام من یه سنگ گادزهر اصل دارم اگه فندک میگیرم روش روغن تولید میکنه و روغنشو به زخم زدم خوب خوب شد هر کس خریداره واقعی بزنگ09147921340

سلام، مقداری سنگ و عتیقه موجوده، اگه مشتری واقعی هستی و تو جیبت بالای ۶۹ملیارد پول بود پیام بده 

۰۹۱۲۰۸۹۳۱۴۲

دوستان من تا حالا دوتا سنگ ۱۲ و ۷ کیلویی داشتم ،همه مشتریا تو ایران الکی بودن اخر توی اینستا یکی معرفی کرد  بردن به اونا طرف فروختم ،پیجش _dafine_iranبود ،استاد زرتشت dafine_iran_منم دعا کنین اگه پول خوبی گیرتون اومد

 

 

۲۳ مهر ۰۰ ، ۱۹:۵۴ محمد اسماعیل

با سلام دوستان یک عدد سنگ پادزهر دارم 66 گرم هست من اون توی لیوان ابجوش میگذارم مثل لاستک پنچر از اون حباب بیرون میزنه فیلم اون هست خریدار واقعی هست تماس برقرار کند در خدمتم   محمد    09118563607  

۲۹ مهر ۰۰ ، ۱۱:۱۱ میلادنجفی

سلام .من یه سنگ دارم که اندازه تخم مرغه و اصلا نمیدونم چیه با اینکه انداره تخم مرغه ولی وزنش حدود سیصد چارصد گرمه و به شکل طبیعیع و رگه های قرمز داره به نظرتون چی میتونه باشه میشه راهنمایی کنین

۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۷:۳۰ احسان رئوفیان

سلام و درود اگر خریدار واقعی هست من سنگ پادزهر اصل دارم قبمت 30میلیارد خریدار اگه هست زنگ بزنه

09038574569

۱۷ آذر ۰۰ ، ۰۱:۳۹ علی بگیان

سلام من یک سنگ پادزهر به رنگ سبز لجنی ۲۶ گرمه تستشم کردم با فندک اتمی که روغن ازش اومده مشتری واقعی زنگ بزنه به دلال نمیفروشم لطفا مزاحم نشید فoقط مشتری واقعی اینم شمارمه ۰۹۱۶۹۰۷۸۲۷۷

.من یه سنگ پادزهر ۴۲گرمی دارم پارزهر سنگ بالوتر از صد گرم نداره اونها سنگ شیل هستن

سلام سنگ پادزهر بصورت طبیعی و تراش نخورده به مقدار حدودا نیم کیلو موجوده هر کی خواست تماس بگیره .  ۰۹۳۷۰۵۲۶۲۴۱

سلام سنگ پادزهر دارم 350گرم خریدار واقعی باشه میفروشم 09331399650اگر کسی خریداره تماس بگیره لطفاً خریدار واقعی باشه

سلام دوستان سنگ پادزهر خریدارم 

09356810833

همه کامنتارو خوندم.
یکی یکی
ماشالا همه دارن سنگ پادزهر
یکی 17 کیلو داره اون یکی میگه مهندسم و میفرستم کشورهای عربی و....
جای شرم داره.
مردمان دروغگویی شدیم. مردمان دزد و کلاهبرداری شدیم.
چه بلایی سرمون آوردن که افتادیم بجون هم؟
این سنگ بقدری کمیابه که شاید تو کل ایران جمعا یک کیلو ازش پیدا نشه.
خجالت بکشید نون دزدی و کلاهبرداری خوردن نداره.

با سلام من سنگ دارم که ۱۳ با تست هر کی خواست تماس بگیره 091117441425

 

 

با سلام سنگ پادزهر دارم برای فروش ۳۵۰ گرمی خریدار واقعی با این شماره تماس بگیره! 

۰۹۰۱۷۵۵۹۰۱۰

سلام من امروز یک سنگ مرحم پیدا کردم داخل کوزه شکسته های  زمین کشاورزیمون  ک شبیه ب خیاره و تراش خورده و تست گرما هم بهش دادم روغنی شد  دویست گرمه کسی خواست واتس اپ خبر بده 09395802349

روغنه سنگ پادزهر دارم حدود ٢٠گرم کسی خاست پیام بده اینستا آیدی

ferhat.f8412019

۲۶ خرداد ۰۱ ، ۰۲:۰۳ محمدمهدی عرفانی

باسلام خدمت دوستان ..بنده به احتمال زیادشهاب سنگ پادزهری هست که دارم یک سنگ سیاه باخاصیت جذب اهنربا وچگالی ۳.۵۲جنسش تقریبا۹۸درصدش اهن سیاه خیلی محکمی است که سختیش قعطا همانندالماس هست این سنگ حتی افتاب داغ که بهش میزنه ازش یه روغن بدون بو که خاصیت چسپندگی هم داره ازش بیرون میاد.اگه حرارت هم بدی قشنگ تموم سطوح روغنی میشه .کارشناسان گفتن سنگ پادزهراست تقریبا ۵کیلوهست..خریدارتماس بگیردخواهشا.09388631711

 

۲۶ خرداد ۰۱ ، ۰۲:۱۰ محمدمهدی عرفانی

باسلام خدمت دوستان ..بنده به احتمال زیادشهاب سنگ پادزهری هست که دارم یک سنگ سیاه باخاصیت جذب اهنربا وچگالی ۳.۵۲جنسش تقریبا۹۸درصدش اهن سیاه خیلی محکمی است که سختیش قعطا همانندالماس هست این سنگ حتی افتاب داغ که بهش میزنه ازش یه روغن بدون بو که خاصیت چسپندگی هم داره ازش بیرون میاد.اگه حرارت هم بدی قشنگ تموم سطوح روغنی میشه .کارشناسان گفتن سنگ پادزهراست تقریبا ۵کیلوهست..به همون حالت اولیه که ازاسمان اومده پایین طبیعی وراف هست تراش نخورده هنوزجای ذوب شدن اهن که واردفضاشده روش موجوده.خریدارتماس بگیردخواهشا.09388631711

 

سلام

میگم ماشالله همه سنگ پادزهر دارن یا مثلا میری جای که یاقوت میخرن یا میفروشن همه یاقوت برمه بالای ۶۰ ۷۰ یا خیلی بالاتر دارن نمیدونم از چه راهی چطوری چگونه اینا بدستشون امده چون اولا یاقوت بگم که یاقوت برمه کسی که میگه ۷۰ قیراطی یا بالاتر دارم بگم داداش موزه هم چنین یاقوت برمه نداره سنگ پادزهر سنگ پادزهر میگن به تعداد انگشتان دست هم نیست و هر کسی داشته باشه ثروتمند ترین شخص . اگر اینطوری کشور ایران فکر کنم ۶۰ یا ۷۰ درصدش ثروتمند ترین هستن . اینکه میگن سنگ روغن پس میده برادر من یک نوع ستگ سلیمانی که کلا روغنی و بیشتر سنگ های سلیماتی که البته مناطق فرق میکنه هست چنین سنگ های که روغن پس میدن و تمام سنگ های معدنی داخلش فعل انفعالات دارن و انرژی دارن که هر کدام جداگانه انرژی درمانی داره اینکه بگم صدرصد درمان میکنه ابدا چنین چیزی نیست فقط ساید کمک درمان باشه فقط تنها کهربا هستش که درمان صدرصدی داره برای بعضی از بیماری ها مثل گواتر وو

ویکی هم سنگ پادزهر که امراض بیرونی بدن درمان میکن مانند زخم بستر و لک پیس صورت و یک سری کمر درد و پادرد های که با ماساژ دادن بهتر میشن این سنگ درمان میکنه و عرض کنم سنگ پادزهر ۵۰ گرم‌ تا ۱۰۰ گرم یا کمی بیشتر و سنگ مغناطیسی و با نور مستقیم قوی چرب میشه 

این بگم چرب میشه ازش چربی به هیچ عنوان چکه نمیکنه وقتی این سنگ با حرارت کم یا نور قوی قرار میدی و با انگشت مالش میدی احساس چربی کامل داخل کف دست و انگشتان احساس میکنی و وقتی به کف دستت و هود سنگ نگاه میکنی کاملا چربی میبینی و اینکه ازش چربی چکه میکنه خدا شاهد چنین چیزی نیست . و اینکه برای درمان مثلا زخم بستر با مثلا درمان کمر درد استفاده کردن چگونه و چطوری از این سنگ باید کسی که داره بدونه 

همین راحتی که میگن با فندک روغن میچکه و چتد کیلوی دارم 

اگر از هر جسمی مانند سنگ یا هر چیزی ازش برداشته بشه شک نکن وزنش کم میشه اگر از سنگ شما روغن میگیری خدا میدونه دروغ میگی که وزنش کم نمیشه 

چون یا فیک هستن یا سنگ درمان نیستن چرا سنگ پادزهر وزنش کم نمیشه به همان علت که عرض کردم روغن چکه نمیکنه فقط چرب میشه بخاطر همین که سنگ پادزهر یک سیر هم کم نمیشه امیدوارم مردم از کلاه بردارن و شیادان که بادفیلم سنگ های چند کیلویی با چکه کردن روغن گول میزنن دستشون کوتاه بشه چون اکثر خریدارن برای درامد میخوان پس برادر من سنگ های کیلویی نخر و اگر هم کوچک بود همینطوری نخر سنگ های معدنی مشخصه خودش داره لااقل خریدی سنگ معدنی بخر 

سلام بنده دقیقا ازهمین سنگ باستانی دارم.به اندازه یک کف دست  چندساله که دارمش

خریدارواقعی هست  درخدمتم 

درود.دقیقا اقاایرج گل درست میفرمایند .دقیقا همین سنگ رودارم ک بادمای اتاق روغن کم میده ووزنش 100گرم وتسط هایی ک ایشان فرمودن فقط درست.09302517486 فقط خریدارواقعی پیام دهد.

دروغ که کنتور نداره

بضیا یجوری درمورد این سنگ حرف میزنن انگار درمورد آجر دارن نظر میدن، همه کسایی که ادعا کردن سنگ رو دارن دروغ میگن، همش کلاهبرداری و دروغ و دزدیه، یکی میگه سنگ ده کیلویی داره اون یکی میگه چهارده کیلویی. اگر کسی حتی پنج گرم ازین سنگ رو داشته باشه نه درموردش حرف میزنه و نه میفروشه.

سلام خوب هستید بزرگوار ها من حدود 30گرم پاد زهر سبز لجنی رنگ دارم هرکی خواست زنگ بزنه به این شماره 09308428601

سلام خوب هستید بزرگوار ها من حدود 30گرم پاد زهر سبز لجنی رنگ دارم هرکی خواست زنگ بزنه به این شماره 09308428601 درزم گردنی هست

این سنگ نایاب چقدرزیادشده بخداقسم سنگ پادزهربه اندازه انگشتهای دست وجودداردهیچکدام به نیم کیلونمیرسه تاالان صدتن پیداشده فکرکنم همه پدرهاشون حاکم بودن خخخخخ چرادروغ میگین سنگ شفا سنگ پادزهر سنگهای هستن جادوئی که ۰ندچندتاازحیوانات که خداوندبرای زمانی که مریض میشن دراختیارشون گذاشته معروف خرینش سنگ پادزهر بزکوهی هست.حاجی لک لک .وسنگهای دیگه هست مثل سنگ لاکپشت مثل سنگ هبهاب سنگ اجنه سنگ مهرومحبت هستن سنگ لاکپشت بی نهایت قدی وخطرناکه وصاحب این سنگ اسمش هم به زبون نمیاره باهیچ مبلغ پولی نمیفروشن یاسنگ جوجه تیغی این چندموردوجودداره بی نهایت نایابه هستن صاحب این سنگها هرگز نمیفروشن

با سلام به همه دوستان و بزرگان همه سروران خودم دوستم تا قبل سال۹۶به بعد کسی نداشت سنگ پادزهر ولی بعد اینکه من بگه آذربایجانی اون دوستم اصفهان بود از اونروز به بعد همه اکثرا به ۲نفر شاخص دادیم بعد اون از تهران زنگ میزنم شاخص سنگ خودم رو واسه من فرستادن اون موقع فهمیدم جه‌اشتباهی کردم بعدش یکی از رفیق هام که ۷سال خدا شاهده خانه ۱بود واسه سنگ پادزهر از ترکیه سال ۹۸برام از ترکیه خریدار آمد ۲میلیلارد به تمام مقدسات قسم ندادم جون ما خودمون درآورده بودیم بعدش همین دوستم ۷ساله با پنج نفر نقشه کشیدن که برادرش بیاد خونه ما روغن واسه درد مامانش ببره خودش میدونستم خونمون تنها بودم اینها با برادرش و ۵نفر دیگه همکاری کرده بودن در رو زدن من تا در رد باز کردم نیم کیلو فلفل باز به جشام من انداختن اون پسره هم اشاره کرد که سنگ اون اطاقه برداشتن بردن با جاقو هم منو زدن اما جون من واسش از تهران بنام خودم شناسنامه گرفته بودم نتونستن بفروشم . خدای صدهزار مرتبه شکر دادگاه هفته ‌‌‌‌یش ۵میلیارد کارشناس قاضی واسه سنگ رد مال زده الان تا پنجشنبه خودشون میارن پیش بده منم فقط به یکیش رضایت میدم اگه خواستین همه اطلاعات پرونده دادگاه همه جی موجوده از میراث تهران استعلام گرفتن که سند به نام کنه اینا هم به خاطر فروختن مال سرقتی که شناسنامه همراهش نبوده گیر افتادن خدا بزرگه.زیاد به این اون حرف نکنین تو ایران الان به جز ۳تا‌ سنگ پادزهر اصل داشته باشه به این اذان های صبح من مفتی میدم پسر ماله ما مهر زمان هخامنشیان روشه اینو منابعش رو دادم آزمایشگاه اکسیر دارو کشور ۵سی سی ازم معاینه اش رو گرفت بعد ۱هفته جواب بهم گفت این درسته ۱۲۰نوع مدل درمان دارویی عالی موجود هست اونیکی به جز اون صدا بیان جلو من ۱۰۰میلیون میدارم ببریم آزمایشگاه اگه گفت ماله شما درسته ۱۰۰تومان نوش جانت هر سنگی که رنگش به صورت مشکی باشه پادزهر نمیشه کدوم از سنگهای که دارین زن ۱۳سال بود بج دار نمیشد من خیلی زیاد اطلاعات دارم از این سنگ من به شوهرش طرز استفاده گفتم ماه اول بار دار شد مال هرکدوم سرطان سینه درست می‌کنه بسم الله خدا شاهده همین الان ۱۰میلیازد واسش یه دکتر جمهوری اسلامی پول میده خیلی هم بی اذیت

 

 

طجد  

 

 

 

 

 

 

درادامه بحثم فقط این یادم رفت اگه میخاین مطمین بشین سنگ شما اصل ‌‌‌پادزهره یا سنگ محک با سنگ دیگه ای نیست برادرانه براتون توصیه میکنم 4تا تست میکنم جواب داد به هبج عنوان‌اون‌فیمت ندین یعنی باختین

من یخ‌رو سنگ رو نمیگم جون سنگ محک هم یخ می‌کنه چای باید بذارین ها قبله روغن گرفتن لازمه منظورم اینه فقط به خاطر یخ کردن نمیشه گفت پادزهره    دوماه از اون فندک های خیلی قوی از اون اتمی ها نزدیک ۲پفیقه نگه دارین باید گمل روغن بشه بلافاصله بعد اینکه فندک خیلی قوی رو امتحان گردین فورا باید دست به سنگ بزنین نباید اصلا دست به ذره هم بسوزه تقریبا اینم در بعضی سنگها ممکنه باشه اماصتا شرط آخر که مطمین باشین سنگتون پادزهرها اصله اون مایع به‌اندازه ۲۰سی سی آماده کرده نزدیک ۵سی سی رو با تیغه ۵یاعت خیلی مشخص ها باید ببرین محکم ها نه مثله بجه نه نه ها وقتی شروع به خون اومدن شد فورا آرام آرام با سرنگ ۵ی سی رو باهاش بشوی ۳سی سی نگهدار بعد اینکه با دستمال کامل خشک گردی ۳سب سی دیگه رو آرام آرام خیلی آرام بربر رو زحمت در نیمه ۴دفیفه درست مثله یه خط خیلی کوجیک کیفته اونم تا بعدظهر کلا رفته اما آخرش یه ۴۰سی سی ازش میگیری ۲۰ سی سی رو باید تو یخجال گذاشنه بره‌تکسیر دارو کشور ایران تهران بقیه‌اش رو خیلی معذرت میخام لی ادب حرف میزنم زنی که مشکل از اون باشه رحمش ضعیف باشه الان رشته بگم جطور خواهر شاید باشه هرمی خواست شماره میدارم ازم بورسه بهش بگم.نیاز نیست به همه جی قسم بخورید زندایی کن ساله ه۸۹با پایین ازدواج کرد یه ماه مونده به زایمانش تو عروسی خواهرش پاهاش سر میخورهبجه همانجا سقط میشه تا ۹۷اینا بجه دار نکیشپن تا این بعد صماه استفاده بار دار شده اینو هم بگم پایین وضع مالیش خوبه یه پراید ۹میلیونی اوردمدلش۹۶بود مدل خریدن دوگانه کارخانه اونروز بردن بفروشم یه پرشیا بردارم ۲۲۰خواستن ندادم اینو گفتم حواستون باشه شماره میدارم اینو دکتر کناف امینی تو تهران بهم گفت باستان شناس تو اطلاعاتت درمورد سنگ پادزهرها خیلی بیشتره به هرحال هر موقع خواستین بفروشین قبله فروش قیمت کیلیوییکمتر از ۵۰۰ندخ

راستی یکی از به گفت تو یکی ۱۲هست اون یکی از درست های دیگه اش کن اونو بردم آزمایش ژاگه دیده باشین طرفش زیکمی شکسته وسطش هم جوغن دارند پشت سنگ ۱دونه مهر هست موفق لاشین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام هرکسی هرچیزی داشت با این شماره تماس بگیره سنگ مرحم هم داشته باشه کیلویی یکونیم میلیارد خریداریم ۰۹۱۴۴۹۱۲۹۶۰

باسلام واحترام نظرات تمام دوستان رادیدم وجسارتاخندیدم اخه مگه میشه سنگ پادزهر۱۴کیلو۱۵کیلوحتی ۲کیلوهم وجودنداره عزیزان درحدچندگرم است ولاغیروخوندم نوشته بودن روغنش هم مثل معجون موجوده اخه برادرمن مگه پیت روغنه که ازش اینجوری روغن دربیادروغن سنگ پادزهراصلانیازبه حرارت نداره خودبخودچرب وذوغنی است ودرحدچربی وروغنی روی سنگ میباشدمن ازهرنوع ان رادارم میتوانم عکس بگذارم حهت اطلاع ملاحظه بفرمایید.ممنون ازشما۰۹۱۲۰۲۶۳۳۶۲

سلام دوستان لطفا کمک کنید کسی سنگ پادزهر اصل داره میخوام.تماس ۰۹۱۴۰۷۳۱۳۴۰ زخم و درمان من فقط با اون خوب میشه

 

سلام سنگ پادزهر مایل به زرد حدود ۵۰گرم باورم کزدن از پشت سنگ نقطه‌ای روغن میاد بیرون دست نمی سوزه فندک برداری روغن برمی‌گردد تعقیر در سنگ ایجاد نم

ی شود خشک می‌شود نه انگار روغنی است 

سلام سنگ پادزهراصلی وکمیاب باستانی دارم حدودن 4گرم بره یک سبز ویکی دیگش زردخونی است شماره تماسم 09058695197حسینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی